Alla inlägg under april 2008

Av Marielle - 24 april 2008 20:37

 Äntligen efter dagar och veckor av längtan så bär det iväg till S-holm!Hoppas bara inte att B1 &B2 stör sig för mycket på mig, B2 kna ha lite av ett hett temperament vid trötthet. M.V.H // Superspeedad Marre 

Av Marielle - 20 april 2008 19:45

Här e min älskade Sessan :D

Av Marielle - 20 april 2008 19:38

Här också

Av Marielle - 20 april 2008 19:36

Här e två bilder av min kanske framtida katt som nu heter måns men ska döpas till bastian. Om nu pappa blir kär i den lilla sötnosen och låter mig få honom.... Snälla pappa baratitta på hans små söta ögon och hans lilla nos.

Av Marielle - 20 april 2008 11:39

Ah tack alla :') ni e så snälla och stöttar mig, denna bild

till er! 

Sommaren kommer och den är för er alla.

Av Marielle - 14 april 2008 16:40

Nu säger jag det en en gång, jag har inte bloggat på jättelänge men som sagt jag skyller allt som vanligt på skolan. Har haft nationella och massa andra saker.


Saknar min pappa så himla mycket och jag fick frispel igår, för första gången som jag minns så grät jag framför någon. Jag frågade mamma om jag kunde åka till pappa till hans födelsedag för det var det han önskade sig,(han ville få se sina döttrar, var inte säker på att jag kunde få dit alla tre men) men som vanligt är det de här jävla problemet med pengar så det blev ett nej, men det var inte det som fick mig att storgråta utan det var då Anders sa att mamma hade redan lagt ut mycket pengar på mig( Ursäkta mig inte mitt fel att jag har problem med ögonen och var tvungen att skaffa glasögon, jag tog åtminstonde inte de dyraste!) och så skrek jag:

- Men ursäkta mig att jag saknar min pa... GRÅT!! Jag hatar värkligen att gråta framför folk, de är det värsta jag vet + att jag fick ont i huvudet efter att ha gråtit.



M.V.H // Marre

Presentation

Omröstning

Vad för musik lyssnar du helst på?
 Lugna
 En me vettiga texter
 Ska
 Punk
 Rock
 Romantiska
 Aggresiva
 Pop
 Lyssnar inte på musik

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards